Tukar Steering Cover Kereta Axia

Semalam aku ada nak beli steering kaver dekat shopee tapi bini aku cakap macam tak lawa. Jadi kiteorg terjah kedai DIY. Hahaha banyak pilihan di sana. Aku tertarik dengan kaver steering kulit. Tapi harganya agak keras. Dekat RM 30. So aku cari yang lain. Sekali jumpa. Harga murah murah je. Dalam belas belah ringgit sahaja. Jadi apa lagi sambar lah.

Tadaaaa.. Lawa tak? Simple dan stylo kan. Hehe. Kalau korang nak beli gak cari ke kat Mr. DIY ada. Oke.. Aku memang suka la. Pegang steering pun rasa best. Bila tengok balik rasa makin gemok steering aku ni. Hahaha. Kelakar.. Apa pun aku puas hati.